czwartek, 27 lutego 2014

Ujędrniająco-wygładzający balsam do ciała pod prysznic EVELINE

Witam ponownie po małej przerwie .
W styczniu udało mi się zakupić w Rossmanie ,moim zdaniem odkrycie roku 2014 :-) jest to balsam który po umyciu spłukujemy wodą i na dodatek przepięknie pachnie i  ten zapach zostaje na skórze dłuższy czas.





Sam balsam jest w konsystencji mleczka który rozprowadzamy po ciele i spłukujemy wodą .Skóra po zastosowaniu jest mięciutka ,wygładzona i pięknie pachnie. ZAKOCHAŁAM się w tym produkcie i wiem , że na pewno kupie drugie opakowanie.
Co zauważyłam ,moja skóra zrobiła się naprawdę napięta zwłaszcza na udach ,mniej widoczny się zrobił
cellulit .Skóra jest wygładzona i dobrze nawilżona przez cały dzień.
 
 
Z tej serii są jeszcze dwa balsamy ,jestem bardzo ich ciekawa:
 
Głęboko odżywczy balsam do ciała balsam
oraz
Intensywnie nawilżający balsam do ciała
 
Czy ktoś z Was już go używał jakie są wasze recenzje?
 

Brak komentarzy: