piątek, 6 maja 2016

Współpraca z eFIORI.pl obłędne perfumy Tesori d'Oriente Jaśmin Jawajski .

W zeszłym tygodniu udało mi się nawiązać współprace z eFIORI.pl 


Po korespondencji z  przesympatyczną panią Sylwią ,otrzymałam  możliwość wyboru kosmetyku. Zachęcona zasłyszaną opinią na temat ciekawych zapachów i trwałości włoskich perfum Tesori d'Oriente, postanowiłam wybrać coś dla siebie i wybrałam Jaśmin Jawajski 100ml.
 

 Pan listonosz dzisiaj dostarczył mi paczuszkę. Zapach tych perfum jest obłędny .Po prostu przecudowny i chyba się zakocham w tym zapachu :-)
Jeżeli znacie zapach ANGEL Thierry Mugler - to przypomina go w 100% a nawet jest jeszcze lepszy :-).Jego tajemniczy i uwodzicielski zapach charakteryzuje ciepła, słodka i kwiatowa nuta.Jaśmin przez Hindusów nazywany "światłem księżyca" to symbol tajemnicy i uwodzenia.
 
Tesori d'Oriente to włoska seria kosmetyków o niezwykle trwałych i harmonijnych
zapachach, powstałych na bazie wysokiej jakości aromatów oraz olejków eterycznych.
 
 
 
 


Opis perfumiku  na stronie eFIORI.pl :
 
"...zapach z pogranicza starożytnej Persji oraz egzotycznych i intrygujących Indii, gdzie aromatyczny zapach wód toaletowych uzyskiwano poprzez mielenie i parzenie wybranych roślin. Kwiaty Jaśminu znane są na całym świecie, jako zapach o delikatnej i słodkiej nucie, przepełniony egzotyką miejsca z którego pochodzi...."
 
100 ml kosztuje 20,49 zł
Kupicie go TUTAJ
 
Polecam miłośniczkom orientalnych klimatów i słodkich perfum - te na pewno spełnią ich oczekiwania!
 
 
          W skład gamy zapachów Tesori d'Oriente  wchodzą :
  • Afryka 
  • Ambra Indyjska
  • Białe Piżmo
  • Chińska Orchidea 
  • Egipt
  • Hammam
  • Jaśmin Jawajski
  • Kwiat Lotosu
  • Legno di Guajaco
  • Lilia Indyjska
  • Mak Tybetański
  • Marakech
  • Mirra
  • Sandał
  • Smoczy Kwiat
  • Zielona Herbata
 
 

7 komentarzy:

Aleksandra Anna pisze...

świetna współpraca i jestem ciekawa tych kosmetyków ;)

Sylwia pisze...

zapraszamy do zakupów :)

Agnes pisze...

" Zapach perfumu jest obłędny" - hmm, powinno chyba być " Zapach tych perfum jest obłędny". :)

Anonimowy pisze...

Są przepiękne! Jestem zachwycona przede wszystkim jaśminem i marrakechem ambra i szafran. Mojej koleżance przypadł do gustu kwiat lotosu. Perfumki kupiłam na saluti.pl. Polecam

Sylwia pisze...

konkurencję serdecznie pozdrawiamy

Unknown pisze...

Ja również zapraszam serdecznie do zakupów na eFiori.pl :-)

Saluti.pl pisze...

Saluti również pozdrawia i zaprasza na zakupy ;) Największy wybór włoskich kosmetyków w Polsce :)