środa, 8 października 2014

Wosk Yankee Candle Tranquil.


Wosk Yankee Candle Tranquil
Cena 9 zł
 
Opis produktu:

 
Obecność mięty w tym zapachu, za którą przepadam i nie często znajduję ją w świecach Yankee.
Tranquil od początku był dobrze wyczuwalny. Mimo wszystko zapach skojarzył mi się z lekkim zapachem pasty do zębów . Im dłużej się palił, tym łagodniejsza stawała się mięta, a swoje piękno zaczęła pokazywać lilia. Tranquil przypomina mi aromat mokrego piasku na plaży i spienionej wody morskiej. Na mnie takie zapachy z całą pewnością działają kojąco. 
  Świeżość jaka ulatnia się podczas topienia wosku powala mnie na kolana, mieszanka lilii, mięty i soli jest rewelacyjna i trafia w moje gusta. Uważam ze ten wosk pasuje na każda porę roku. Jest intensywny i trwały.
 
Wosk  można kupić w sklepie internetowym Goodies.pl

Więcej wosków znajdziesz TUTAJ

Brak komentarzy: