poniedziałek, 21 marca 2016

TIGI Catwalk Headshot rekonstruująca odżywka do włosów zniszczonych zabiegami - nowa współrpraca sklep SIMONI.PL

Witam Was serdecznie po małej przerwie.
Nie tak dawno podjęłam współprace z nowym sklepem
 
Do testów otrzymałam jeden produkt , który mogłam sama wybrać.
Po długim namyśle zdecydowałam się na
TIGI Catwalk Headshot rekonstruująca odżywka do włosów zniszczonych zabiegami
 
 
 
 

O marce TIGI


Kosmetyki TIGI | Firma TIGI została założona w 1986 r. przez czterech braci Mascolo – potomków włoskiego fryzjera Franca Mascolo, którego klientkami były na przykład legendarne aktorki Sophia Loren i Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno i Anthony poszli w ślady ojca i zbudowali sieć prestiżowych salonów fryzjerskich Toni & Guy. Obecnie istnieje ich ponad 420 w ponad 42 krajach świata. Wyjątkowość produktów TIGI tkwi w tym, że tworzone są przez profesjonalnych stylistów dla potrzeb profesjonalnych salonów fryzjerskich. TIGI Creative Team co roku prezentuje nowe kolekcje fryzur, które propagują trzy kluczowe serie produktów tej ekskluzywnej marki – Bed Head, S-factor i Catwalk. Ta ostatnia stanowi most łączący świat pięknych włosów ze światem najlepszej mody. Marka współpracowała w tym względzie z młodym, brytyjskim projektantem, Christopherem Kanem, co pozwoliło na przesunięcie linii Catwalk na nowy, wyższy poziom. Dzięki temu fryzjerzy mogą sprostać potrzebom nawet tych najbardziej wymagających klientów marzących o stylizacjach w stylu filmowych czy muzycznych gwiazd. Warto dodać, że zapachy kosmetyków TIGI Catwalk inspirowane są ekskluzywnymi perfumami. Przy tworzeniu szamponów, odżywek i innych kosmetyków TIGI dość często stosuje nietradycyjne składniki. Na przykład autorzy kolekcji Catwalk Curlesque, bazując na odkryciach nowoczesnej biologii, stworzyli tzw. Catwalk Aquacomplex – unikatowy „koktajl“ z wody ogórkowej, ekstraktów z kilku gatunków alg, wodorostów i kopru morskiego. Zaraz po wprowadzeniu do sprzedaży stał się hitem wśród kobiet mających kręcone i falowane włosy. Wśród innych ciekawych składników kosmetyków marki są na przykład zawarte w kolekcji S-factor kaszmir, szampan czy perły.
 

 
To jest najlepsza odżywka jaką dotąd miałam, mimo że nie stosuje jej długo. Mam włosy mocno przesuszone, a ta odżywka nawilża je dogłębnie i sprawia, że się nie plączą. Na opakowaniu pisze by nakładać ją na 5-10 minut.Odżywka ma gęstą, maślaną konsystencję, nie spływa z włosów.
 
 
 
Doskonały produkt, jestem nim zachwycona.
Cudny zapach.
Wygodna w użyciu tuba.
Nie obciąża.
I najważniejsze: włosy po niej są mięciutkie, lśniące, delikatne w dotyku
 i błyszczące jak po zaaplikowaniu olejku.
Odżywka w 100% zregenerowała i nawilżyła moje włosy.
Efekty są dla mnie rewelacyjne i ta odżywka na stałe zagości w mojej łazience.
 
 
Możecie kupić ją TUTAJ

 

Brak komentarzy: