środa, 31 października 2018

One Ingredient Snail Your Skin - Krem na 6+


One Ingredient Snail Your Skin
intensywny krem odnawiający ze śluzem ślimaka

Już po pierwszym razie nałożenia, poczułam niesamowitą różnicę na mojej skórze, była bardzo gładka w dotyku i bardzo dobrze nawilżona. Stosuję go już ponad 5 dni, używam go do twarzy, szyi i dekoltu i widzę wyraźną  poprawę w wyglądzie mojej skóry. Po zastosowaniu na noc, rano mam bardzo ładnie wygojone wypryski, delikatnie zwężone pory i buzia bardzo ładnie wygładzona , zmatowiona i promienna. Super się rozprowadza i wchłania. Jest idealny pod makijaż, który dzięki kremowi dobrze trzyma się w ciągu dnia.  Bardzo ucieszyło mnie sterylne opakowanie, pompka która sprawia, że krem nie jest narażony na działanie czynników zewnętrznych. Pierwszy raz mam styczność z takim rozwiązaniem dozowania kremu ze słoiczka .
Najdroższy ale też zdecydowanie najlepszy ślimaczy krem.
 Zawsze powtarzam, że jeżeli kosmetyk jest świetny jakościowo i przynosi rewelacyjne efekty, to nawet wysoka cena nie może być minusem - po prostu jest wart wydania 249 zł.
Krem ląduje w gronie moich hitów do pielęgnacji twarzy.



Skład:SNAIL SECRETION FILTRATE, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER, ROSA RUBIGINOSA (ROSE HIP) SEED OIL, CETYL ALCOHOL, GLUCONOLACTONE, COCO GLYCERIDES, CETEARYL OLIVATE & SORBITAN OLIVATE, CETEARYL ALCOHOL, STEARIC ACID, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, XANTHAN GUM, DECYL GLUCOSIDE, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE 




Krem do kupienia tutaj :

Brak komentarzy: