czwartek, 23 stycznia 2014

Darmowe testowannie produktów w internecie.

 
Od pewnego czasu jestem zarejestrowana na pewnych stronach gdzie po zarejestrowaniu i wypełnieniu kilku ankiet możemy testować różne produkty .Oto kilka takich stron
ZAPRASZAM :


TALK MARKETING
Można testować wszelkiego rodzaju produkty.

  Brałam udział w kampanii marki Danusia. Otrzymałam  paczkę wypełnioną czekoladkami oraz materiałami na ich temat. .

 Zarejestruj się klikając TUTAJ a później wypełnij ankiety, które rekrutują nas do kampanii. W czasie kampanii testuj produkt i rozmawiaj na jego temat z przyjaciółmi, a później wypełnij  raporty.
 

 
      STREETCOM
To największa w Polsce agencja marketingu rekomendacji.
Można testować wszelkiego rodzaju produkty, od żywności przez kosmetyki, perfumy, środki czystości, asortyment dla dzieci, sprzęt elektroniczny i AGD, alkohole i inne
Jestem ekspertką Streetcomu od 2011roku i w tym czasie wzięłam udział w parunastu kampaniach.
Zarejestruj  się TUTAJ i wypełnij ankiety kwalifikujące do danej kampanii. Osoby wybrane na ekspertów otrzymują produkty do testów oraz rozdania znajomym, piszą raporty z przeprowadzonych rozmów oraz wypełniają ankietę końcową.
 
 
 
       TESTMETOO
To portal, którego celem jest przybliżenie konsumentów do produktów i ich producentów. Można tutaj testować różne towary a później polecać je znajomym.

Do tej pory odbyły się kampanie testowania kosmetyków oraz słodyczy.
 
Zarejestruj się TUTAJ, wypełnij ankietę produktową i poczekaj na zakwalifikowanie do kampanii. Po otrzymaniu przesyłki testuj produkt, wypełniaj ankietę na jego temat, i jeżeli Ci się spodobał - rekomenduj znajomym.
 
 
 
   TRND
TRND  jest jedną z największych społe­czności marketingowych na świecie, dzięki której mamy możliwość uczestni­czenia w projektach marketingowych swoich ulubionych produktów i marek.
Ponad 1.7 miliona zarejestrowanych użytkowników trnd w Europie i Ameryce Południowej otrzymuje codziennie szansę testowania produktów
 
Do tej pory odbyły się kampanie testowania szczoteczki Oral-B Professional Care 500
golarki Braun ºCoolTec CT2s oraz kapsulki VIZIR
 
Zarejestruj się TUTAJ, wypełnij ankietę produktową i poczekaj na zakwalifikowanie do kampanii. Po otrzymaniu przesyłki testuj produkt, wypełniaj ankietę na jego temat, i jeżeli Ci się spodobał - rekomenduj znajomym.
 
Mam nadzieję że komuś ten spis się przyda :)
A może znacie jakieś strony z testowaniem lub agencje marketingu rekomendacji których tutaj nie wymieniłam? Postaram się na bieżąco uzupełniać listę.
EWELINA
 
 

 
 


 
 

1 komentarz:

aniolekania pisze...

Ja też jestem zarejestrowana na Streetcom od bardzo dawna, jednak niestety brałam udział dosłownie w kilku kampaniach