piątek, 24 stycznia 2014

Word-of-mouth marketing TRND nowa kampania - kapsułki VIZIR ORGINAL FRESH

Właśnie zawitał kurier ,dostarczył przesyłke z TRND z nową kampanią testowania kapsułek piorących firmy VIZIR.

 
W zestawie startowym projektu znalazłam dwa opakowania kapsułek piorących Vizir Original Fresh. Jedno opakowanie do własnego użytku, a drugie, aby móc pokazać znajomym i podzielić się z nimi kapsułką. Oprócz kapsułek piorących Vizir zestaw startowy zawiera również ulotki do przekazania, przewodnik projekt oraz książeczkę „Twoje badanie opinii”. W przewodniku projektu odnalazłam wszystkie najważniejsze i najciekawsze informacje na temat kapsułek piorących Vizir oraz samego projektu. Książeczka „Twoje badanie opinii” pozwoli mi natomiast zebrać wśród Moich bliskich, znajomych i przyjaciół cenne dla mnie informacje na temat kapsułek Vizir.
 
Zapisz się już teraz TUTAJ  i miej możliwość wzięcia udziału w innych kampaniach TRND
POWODZENIA :-) 

Brak komentarzy: