piątek, 9 maja 2014

Niespodzianka od Ofeminin.pl VICHY NORMADERM

Dwa dni temu otrzymałam kolejną paczkę niespodziankę ;-) w ramach 
Klubu Ekspertek  Ofeminin.pl
wybrano mnie i kilka innych ekspertek do przetestowania dwóch kremów VICHY NORMADERM
 
Nawilżający krem zwalczający niedoskonałości skóry i Detoksykujący krem na noc przeciw niedoskonałościom
 
                                                                   
 
 
Bardzo się ucieszyłam bo dużo dobrego o tych kremach słyszałam.
 
Nawilżający krem zwalczający niedoskonałości skóry Vichy Normaderm
 
Preparat zwalcza niedoskonałości, widocznie zwęża pory, redukuje błyszczenie, zmniejsza przebarwienia i ślady po niedoskonałościach, nie powodując suchości ani uczucia ściągnięcia skóry.
Zawiera unikalne połączenie 3 kwasów o działaniu złuszczającym: kwas salicylowy, kwas glikolowy oraz LHA, dzięki temu działa na różnych warstwach skóry pobudzając odnowę komórkową na każdej z nich.
Niedoskonałości zostają zredukowane, pory są mniej widoczne, koloryt skóry jest wyrównany a skóra nawilżona.
 
Detoksykujący krem na noc przeciw niedoskonałościom Vichy Normaderm
 
Preparat, który reguluję produkcję sebum i hamuje rozwój toksyn w ciągu nocy. Dzięki niemu, po przebudzeniu, skóra staje się gładsza i mniej przetłuszczona, struktura i promienność skóry jest poprawiona, a pory zwężone.
 
Zabieram się za testowanie i niedługo zrobię recenzję :-)
 

4 komentarze:

Pani pomadka pisze...

gratulacje:)

Aleksandra Anna pisze...

gratulacje i jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

Dzixona pisze...

Ciekawa jestem wyników :)

Anna pisze...

Gratulacje,czekam na wyniki testów