wtorek, 6 maja 2014

ShinyBox MAJ 2014

Witam :-)
Zbliża się termin wysyłania majowych pudełeczek ShinyBox.
Kwietniowe  rozeszły się jak świeże bułeczki :-) jeszcze przed wysyłką wszystkie się sprzedały.
Dzisiaj na stronie ShinyBox  kolejne podpowiedzi co znajdzie się w majowym pudełeczku


Pierwsza zapowiedź :


Intensywnie i dogłębnie nawilżona cera

Druga zapowiedź:

Majowa edycja Let's Be A Woman kryje w sobie produkt, który uwiedzie Was swoim niezwykłym zapachem ,ShinyBox skradnie Wasze serca .
 
Zapowiedź trzecia :
 


By zachwycać swoim pięknym ciałem latem, zadbaj o nie już teraz  z  Let's Be A Woman
 
Zapowiedź czwarta :
 


Twoim włosom przydałaby się intensywna pielęgnacja? Mamy na to sposób z Let's Be A Woman
 
Zapowiedź piąta
 
 
Odpowiednie nawilżanie, to sposób na piękne dłonie  z Let's Be A Woman:
 
Zapowiedź szósta :
 
 
Chcesz olśniewać zdrowym wyglądem? Kosmetyk, który Ci w tym pomoże znajdziesz w majowym pudełku Let's Be A Woman



Ja swoje pudełeczko już zamówiłam i czekam z niecierpliwością :-)
Ilość pudełek jest ograniczona, więc nie zwlekajcie!!!!
Tu możecie zamawiać pudełeczka Shinybox.pl
myślę ,że pudełko majowe nas bardzo pozytywnie zaskoczy :-)

10 komentarzy:

Aleksandra Anna pisze...

ja na swoje pudełko również czekam :)

Anonimowy pisze...

A ja się zastanawiam nad ShinyBox a GlossyBox :)

Unknown pisze...

Było coś o stopach chyba? ;)

Anna Nazaruk pisze...

Chyba w tym miesiącu to pudełko będzie moje, zapowiada się bardzo interesująco..! c:

Unknown pisze...

jezeli chcesz mogę podzielic sie kodem zniżkowym

Unknown pisze...

Mogę się podzielić kodem zniżkowym

Anonimowy pisze...

jeżeli to aktualne chętnie skorzystam z kodu rabatowego, ponieważ właśnie chce zamówić pudełeczko skarbów:)

Anonimowy pisze...

Może i kwietniowe pudełka, po ich szumnych zapowiedziach rozeszły się jak ciepłe bułeczki, lecz potem większość krytykowała zawartość. Niestety, saszetki 2-3 ml kremów czy też dezodorant Rexona, naklejki na paznokcie, słownie: jedna ampułeczka antycellulitowa, nie zachwycają. Należy sobie jasno powiedzieć pudełko było cienkie. Efekt, teraz się nie wyprzedały. Lepiej poczekać i nie kupować kota w worku.

Anonimowy pisze...

Ja też czekam na to pudełeczko :) Już zostało wysłane :) ale niestety przyjdzie na mój domowy adres i odbiorę je dopiero pod koniec maja lub w czerwcu :(

Unknown pisze...

moje pudelko przyszlo kompletnie zalane plyn micelarny ktory byl w srodku rozlal sie;(