czwartek, 29 maja 2014

Paznokcie twarde i lśniące jak diament od Eveline


Witam Was cieplutko :-)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki od Eveline.
Kupiłam ją na promocji w Rossmanie 49% taniej :-)
 
To co nam obiecuje producent :
 

Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.
Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci.
Uwaga: Zawiera 2% formaldehydu. Przed użyciem należy zabezpieczyć skórki oliwką lub kremem.

Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride/ Trimellitic Anhydride/ Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua (Water), Formaldehyde, Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/ Fumaric Acid/ Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI 77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder (18.02.2012)






Moja opinia po 2 tygodniach stosowania :

Po przejściach z odżywką 8 w 1 wybrałam diamentówkę i nie pożałowałam!
Teraz moje paznokcie rosną jak szalone, są twarde nie łamią sie...
Jestem bardzo zadowolona.
Co do aplikacji ,wygodny pędzelek rozprowadza się jak lakier do paznokci, 2 warstwy dają delikatny mleczny kolor na pazurkach. Szybko wnika w strukturę paznokcia dając delikatny połysk. Do tego lakiery trzymają się na niej bardzo dobrze, z lakierem z wyższej półki trwałość tygodniowa jest gwarantowana.




3 komentarze:

Wiolka4444 pisze...

To muszę zacząć stosować. Kupiłam i użyłam 5 razy, a później zapomniałam, bo nie nie miałam czasu...

Renata pisze...

Mam tą odżywkę i jestem z niej zadowolona.

Aleksandra Anna pisze...

to właśnie dzięki niej moje paznokcie są długie i mocne ;)