czwartek, 6 marca 2014

Lakiery Sensique Strong & Trendy naily.

Lakiery Sensique Strong & Trendy naily
Lakiery do paznokci z nowoczesną formułą tefpoly, która:
- przedłuża trwałość lakieru,
- pogłębia intensywność koloru,
- zapewnia efekt szklanego połysku.
Lakiery są bez toluenu i formaldehydu.
 
Dobry lakier w niskiej cenie. Kupiłam dwa kolory, oba okazały się zaskakująco trwałe.
 


 
1.nr 151
2.nr 145


Wystarczy jedna warstwa.
Szybko wysycha na paznokciu.
Wygodny w malowaniu
Łatwo się zmywa, nie pozostawia śladów na paznokciach.
Piękne kolory.
Trwały ale tylko z top coatem (bez niego utrzyma się bez odpryśnięć może 2-3 dni a ja potrzebuje min. tygodnia)

5 komentarzy:

Dobre Dla Urody pisze...

Ooo, ładne ;) Bardzo mi podoba się czerwony odcień :)

Unknown pisze...

ładne kolorki:)

Unknown pisze...

Oba kolory bardzo fajne:)

Renata pisze...

Bardzo ładne kolorki:)

Unknown pisze...

tez kupiłam tą czerwien , a obiecywałam,ze przystopuje z lakierami.. jej no nałóg ;(