niedziela, 2 marca 2014

Wszyscy mają ,mam i ja :-) szczotka Tangle Teezer - cud do wlosów .

Zapraszam na recenzję sławnej szczotki Tangle Teezer, która robi furorę już od dłuższego czasu. Ma bardzo wiele pozytywnych opinii, na tyle pozytywnych, że bardzo pragnęłam ją mieć w swoim posiadaniu.
szczotke zakupiłam w sklepie internetowym COCOLITA.PL
 

 
Jak działa Tangle Teezer Salon Elite?
Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów. Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia `ciągnięcia` podczas rozczesywania.

 
Posiada miękkie i elastyczne igiełki, dłuższe i krótsze dosyć gęsto osadzone. Niestety musimy na nie uważać, bo lubią się wyginać. Szczotkę należy kłaść na stronie wierzchniej,  igiełkami do góry.
 
 
 
Podsumowując:

Plusy:-  świetnie rozczesuje, wygładza
- solidne wykonanie, nawet upadek jej nie straszny
-miękkie wypustki można stosować do masowania skóry głowy
-delikatna dla włosów,  nie szarpie włosów, wyrywa się ich znacznie mniej czyli minimalizuje mechaniczne uszkodzenia
-łatwa w pielęgnacji

Minusy:
- kształt mógłby być lepiej dopasowany, czasem wypada z ręki
- nie nadaje się do noszenia w torebce
- trzeba uważać, aby kłaść ją spodem do góry, bo igiełki lubią się wyginać,  łapie szybko kurz

2 komentarze:

Unknown pisze...

najcudowniejsza szczotka pod słońcem!
dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!
powodzenia w rozwijaniu bloga! http://lovebabyblue.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ja posiadam wersję kompaktową i jestem z niej bardzo zadowolona chociaż nie ukrywam mam chęć na wersję jaką Ty posiadasz ;) super szczotki!