poniedziałek, 3 marca 2014

Testowanie szczoteczki Oral-B Professional Care 500 od TRND.PL

 
 
 
Ten oto wspaniały zestaw Oral-B Professional Care 500  otrzymałam w ramach testowania od TRND
Obowiązki testującego są bardzo proste, przede wszystkim testujemy i na bieżąco wysyłamy raporty. Po drugie mamy rozmawiać z rodziną i znajomymi o tym, że produkt dostaliśmy, o jego zaletach. Po rozmowie przeprowadzamy króciutkie badanie opinii, zajmie nam to maksymalnie 3 minuty.
Potem raporty i wyniki badań opinii wpisujemy na stronie TRND
 
 
Szczoteczka bardzo przypadła mi do gustu, dobrze myje zęby, na pewno lepiej niż szczoteczka manualna. Produkt oferuje nam kilka bonusów, które ułatwiają życie .
- technologia czyszczenia 3D, która skutecznie usuwa płytkę nazębną,
- profesjonalny zegar, który odmierza nam niezbędny czas do dokładnego umycia zębów,
- czujnik nacisku zapobiegający zbyt mocnemu szczotkowaniu,
- wbudowany akumulator zapewniający działanie szczoteczki do 7 dni,
- jest prosta w obsłudze i wytrzymała,
- jest stworzona dla osób lubiących gadżety
 
 
Z czystym sumienie mogę Wam polecić platformę TRND. Zasady testowania z nią są łatwe, przejrzyste i możliwe do zaakceptowania, więc testowanie sprawia wiele przyjemności.

2 komentarze:

Aniś pisze...

Szczerze mówiąc nie słyszałam jeszcze o tym portalu, ale produkt do testowania świetny - elektrycznej szczoteczki chyba bym sobie nie kupiła, wolę tradycyjne.

Unknown pisze...

Ja właśnie wysłałam formularz rekrutacyjny do projektu Aussie Miracle Moist :) Mam nadzieję, że uda mi się zakwalifikować :) A co do szczoteczki elektrycznej, w sumie nie wiem czy bym się skusiła :)
Zapraszam na bloga: http://life-by-pati.blogspot.com/