czwartek, 6 marca 2014

Lovely matte Top Coat.


Lakier nakładamy na wcześniej pomalowane paznokcie dowolnym kolorem i  w ten sposób uzyskujemy matowe wykończenie. Po nałożeniu lakieru Matte Top Coat paznokcie faktycznie stają się zupełnie matowe. Sam lakier nakłada się łatwo dzięki wygodnemu aplikatorowi. Wystarczy jedno pociągnięcie i dosłownie kilka chwil na wyschniecie a nasze paznokcie zmienią wygląd. Ogromny plus za ekspresowe schnięcie. To ciekawe rozwiązanie, które daje nam wiele możliwości. Minus za to, że matowe wykończenie uwidacznia wszystkie nierówności lakieru i płytki paznokcia. Pamiętajmy, że matowe wykończenie wymaga szczególnej staranności w malowaniu bazowym lakierem.


12 komentarzy:

Emilia | Urodowo.pl pisze...

Całkiem niedawno kupiłam ten top zachęcona wpisami na blogach i zdjęciami. Jestem zachwycona jaki on daje efekt na paznokciach :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na rozdanie (jeśli masz ochotę) :)

Anonimowy pisze...

Hej, będzie notka o marcowym GB? :)

Aleksandra Anna pisze...

lubię top matowy, mam taki i często z niego korzystam :)

lamodalena pisze...

brzmi zachęcająco, ciekawe jak wygląda na paznokciach :)

http://lamodalena.blogspot.com

Unknown pisze...

Lubię matowy efekt na paznokciach:) Ja mam top matujący od CA i ostatnio zakupiłam drugi z Manhattanu.

Dorota pisze...

Nie przepadam za matem na swoich paznokciach, mam byle jakie. :)

eszet pisze...

Ostatnio zakochałam się w matowych paznokciach... mam kilka lakierów z tej serii i jak tylko będzie maete top coat to go kupię :)

Renata pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Renata pisze...

Lubię matowe lakiery:)

Unknown pisze...

uzywam tego z NYC-a rewelacyjny jest :)

Kraina herbaty pisze...

lubie ,lakiery z lovly ;)firma ma spory wybór;)

Wiolka4444 pisze...

Mam go :) Jest świetny. Kupiłam go chyba miesiąc temu. Podoba mi się i jest nie drogi :)