niedziela, 6 kwietnia 2014

Maybelline różowa Baby Lips :-)

Wiele dobrego słyszałam na temat tych pomadek, a z racji tego,że mam duży problem ze spierzchniętymi ustami a ta miała nawilżać a dodatkowo barwić usta bardzo chciałam ją wypróbować.
I oto ona :-)
 
 
 

Plusy:
+łatwość aplikacji, pomadka ma dosyć miękki sztyft i nie jest tępawa przez co łatwo się ją rozprowadza po ustach
+nadaje połysk i delikatny kolor ale tylko z pierwszą warstwą,każda następna powoduje,że kolor robi się bardziej intensywny i dla mnie zbyt sztuczny w stylu lalki barbie
+usta po użyciu są miękkie i trochę nawilżone
+nie wysusza ust
+zapach
 



Minusy:
- trwałość pomadki
-podkreśla suche skórki

3 komentarze:

Unknown pisze...

Mam! Ale to zdecydowanie mój najmniej ulubiony kolor spośród tych 3 dostępnych u nas na rynku...

Aleksandra Anna pisze...

jak dla mnie nie nawilża i szybko znika z ust, nie jest warta swojej ceny ;)

Unknown pisze...

ja mam niebieską i mam identyczne odczucia. powiem więcej - nie nawilża a wręcz wysusza :(