wtorek, 8 kwietnia 2014

LADYCODE by BELL puder modelujący z pantenolem z Biedronki

 
 
Dzisiaj na zakupach w Biedronce udało mi się zakupić Ladycode by Bell puder modelujący z pantenolem ,
cena 11,99 zł
waga 11 g




 Dodatek pantenolu o działaniu kojącym i łagodzącym zapewni uczucie komfortu ozłoconej promieniami słońca skórze. Puder pozwala zachować zdrowy odcień skóry przez cały rok i nadaje się do każdego rodzaju karnacji. Delikatnie matująca formuła pochłania nadmiar sebum z naskórka a jednocześnie dodaje skórze świetlistości. Aksamitna, lekka konsystencja pudru zapewnia satynową i równomierną aplikację kosmetyku. Nie kruszy się i jest doskonały do tego, by podkreślić naturalny kolor skóry lub pogłębić efekt naturalnej opalenizny.
 
 
 
 
Kosmetyk zawiera delikatnie lśniące drobinki, które rozświetlają i modelują twarz. Zaciekawił mnie dodatek pantenolu, mam nadzieję, że jak zapewnia producent, składnik rzeczywiście się sprawdzi. Myślę, że bronzer jest wart zakupu, ale z pewnością nie jest jedynym kosmetykiem tego typu o podobnej cenie na rynku, w grupie polskich kosmetyków.
 
 







5 komentarzy:

Aleksandra Anna pisze...

całkiem fajnie się prezentuje, jednak ja mam tyle pudrów, że prędko nowego nie zakupie ;)

karodos.pl pisze...

Zastanawiałam się wczoraj czy go sobie nie kupić:)

Unknown pisze...

Mam ten puder i jestem zadowolona.;-)

http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

mam problem czy można go zwróci do sklepu jeśli masz paragon i jest taki jak na zdjęciu nieodtwierany z pudełka?
przyjmą go?

Unknown pisze...

bardzo ciekawy ten puder, muszę się po niego wybrać do biedronki. Bell jak zawsze pozytywnie zaskakuje :)