niedziela, 6 kwietnia 2014

Czekam na moje pierwsze pudełko niespodzianek ShinyBox :-) kwiecień 2014

 
 
Oto nadeszła ta chwila ,właśnie zamowilam swoje pierwsze pudełko pełne niespodzianek z
Shinybox kwiecień 2014 :-)
Bacznie oglądałam wpisy innych blogerek , które subskrybują te pudełeczka i zawsze oczekiwałam na posty ich zawartości .
I teraz ja.... już niedługo podzielę się z Wami moja opinią na ten temat. :-)
Już się nie mogę doczekać ,gdyż czeka nas dużo dobrego w tej edycji :-) co zapewnia nam redakcja SHINYBOX 
 

 
Jeżeli jeszcze nie kupiłyście tego pudełeczka oto link aby moc zakupić kwietniowe wydanie
 kliknij tu  ShinyBox
 
 
 
 


4 komentarze:

Aleksandra Anna pisze...

ja również czekam na swoje pudełko już 4 i za każdym razem jestem zadowolona i wiem, że tym razem też tak będzie ;)

Unknown pisze...

ja tez w tym miesiacu zamowilam pierwszy raz shiny, nie moge sie doczekac tym bardziej, ze glossy tez ma do mnie przyjsc! :)

Anonimowy pisze...

zastanawiam sie nad zamowieniem pudelka , ktore bardzo mnie kusi ale nie wiem czy pojedyncze pudelko , czy wykupic subskrybcje ( ale czasami z kasa moze byc ciezko) .. :( sa moze jakies kody rabatowe?? orientuje sie ktoras do kiedy mozna zamawiac pudelka?do wyczerpania zapasow?

Wiolka4444 pisze...

Może i ja się skusze :) Lubię takie "niewiadome"
Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Będę Cię częściej odwiedzać :)

czekamynacud.blog.pl