piątek, 18 kwietnia 2014

ShinyBox kwiecień 2014 - Fit and Shape

Wczoraj rano zawitał kurier z  moim pierwszym pudełeczkiem od ShinyBox i dziś przedstawiam Wam jego zawartość.
 
 
Jednak jego zawartość trochę mnie zaskoczyła... Ale po kolei...


 
 

1. CLARENA, Diamentowy krem liftingujący do twarzy na dzień (miniprodukt 30ml) - cena 99,99zł za 50ml. 
 
 
2. SYIS, Ampułka antycellulitowa z kofeiną i teofiliną (miniprodukt 10ml) - edycja limitowana specjalnie dla Shinybox, cena 50zł/30ml. Ampułka, którą otrzymałam starcza na jedno użycie.
 
 
3. MYTHOS & FLAX, Żel pod prysznic oliwka (miniprodukt 50ml) oraz gąbka antycellulitowa z lufy - cena 66zł za zestaw
 
 
4. DONEGAL, Lakier do paznokci Beauty SHINE & naklejki - produkt pełnowymiarowy, cena od 12zł za zestaw.
 
 
 
5. REXONA, Antyperspirant aloe vera - produkt pełnowymiarowy, cena 12zł. 
 



Muszę przyznać, że jestem rozczarowana zawartością tego pudełka. W boksie o takiej nazwie spodziewałam się zobaczyć pełnowymiarowe opakowanie jakiegoś ujędrniającego masła do ciała lub peelingu lub balsamu wyszczuplającego. Tymczasem pełne produkty to coś do paznokci i dezodorant... hmmmm
A Wy co myślicie?

 

 

4 komentarze:

Aleksandra Anna pisze...

śliczne naklejki Ci się trafiły :)

Sandra ja pisze...

Rzeczywiście taka sobie zawartość.

Basia Smoter pisze...

A ja się nie mogę doczekać mojego pudełeczka :) Bardzo chcę przetestować tą ampułkę, uwielbiam tak stężone kosmetyki :)

Unknown pisze...

Trochę wieje słabizną... Jak można przetestować kosmetyk antycellulitowy używając go tylko raz... Przecież wiadomo, że nic nie przynosi efektów już po pierwszym użyciu. Ja chyba najbardziej ucieszyłabym się z zestawu z Mythos :)
Pozdrawiam i zapraszam, pojawił się nowy post :) http://mieteek.blogspot.com