wtorek, 8 kwietnia 2014

Bioliq Dermo Intensywe serum rewitalizujące

 

 
Co zapewnia nam producent :Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, dzięki czemu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki. Aplikować za pomocą pipetki na opuszek palca lub bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wmasować. Stosować rano i /l ub wieczorem, również jako bazę pod makijaż, samodzielnie lub z innymi produktami do pielęgnacji.
 



Skład: Aqua, Glycerin / Butylene Glycol / Carborner / Polysorbate 20 / Palmitoyl Oligopeptide / Palmitoyl Tetrapeptide-7 / Sodium Lactate, Glycerin / Coco-Glucoside / Caprylyl Glycol / Alcohol / Glaucine, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Propandeiol / Scutellaria Baicalensis Extract, Glycerin / Hypoxis Rooperi Rhizome Extract / Caesalpinia Spinosa Gum, Polysorbate 80, Propylene Glycol / Caviar Extract, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / metylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum.
 
 
Kupiłam go na bardzo korzystnej promocji w osiedlowej Aptece za 18,90 zł.
Konsystencja przyjemna, zapach też. Nakłada się go bardzo łatwo i szybko, pipetka zdecydowanie w tym pomaga. wchłania się w moją suchą skórę błyskawicznie.Używam tego serum tydzień czasu, to nie aż tak dużo by w pełni ocenić jego działanie, ale mimo wszystko jestem bardzo pozytywnie nastawiona
Skóra jest nawilżona .Serum nie zatyka porów.
Jestem bardzo zadowolona i jestem pewna, że zakupie kolejną buteleczkę.




Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie kosmetyki marki  BIOLIQ ,na półce w Aptece stały inne produkty takie jak serum ,kremy do twarzy ,kremy pod oczy .Bardzo ta marka mnie zaciekawiła i jestem ogromnie zainteresowana działaniem innych produktów , po które na pewno sięgnę.

 

8 komentarzy:

Aleksandra Anna pisze...

jestem ciekawa tego serum i chętnie go sprawdzę :)

MartynaG.pl pisze...

Przyznam, że do tej pory nie było mi dane stosowanie produktów marki BIOLIQ. Może powinnam po porodzie skusić się na takie serum... Przewijało mi się ono na różnych kosmetycznych blogach ale nigdy nie przysiadłam nad jego recenzją dłużej... Może jednak dodatkowe nawilżenie się przyda, gdy moja przemęczona cera da o sobie znać.
Pozdrawiam MG
care-mg.blogspot.com

Glamour Mama pisze...

Moje serum właśnie jedzie do mnie z Polski także po niedzieli będę próbowała :)

glamourmamablog.blogspot.co.uk

Unknown pisze...

Bardzo lubię to serum !

http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

Pani pomadka pisze...

Od dawna mam chęć na to serum:)

Unknown pisze...

Chętnie bym wypróbowała, może to serum nawilżyłoby moją suchą skórę twarzy :)
www.celestialnailart.blogspot.com

Wiolka4444 pisze...

Powinnam kupić. Sprawdzę co to za cudo :)

Ty też możesz... pisze...

Serum naprawdę warto wypróbować, jest genialne :) teraz czaję się na jakiś krem tej firmy. Jeśli będzie tak samo skuteczny jak serum, to na pewno zdecyduję się zostać z tą marką na dłużej :)