niedziela, 6 kwietnia 2014

Mój pierwszy lakier do ust Rimmel Apocalips Lip Lacquer kolor Apocaliptic

 


 
 
Błyszczyk ma przepiękny, intensywny fuksjowy kolor, więc zdecydowanie nie jest dla osób, które preferują naturalny wygląd. Wyróżnia się na pewno idealnym kryciem, wystarczy jedna warstwa i jest konkret kolorek. Podoba mi się jak leży na ustach. Daje efekt tafli. Jeżeli chodzi o zapach, nie zauważyłam, żeby mi przeszkadzał. Błyszczyka używam okazjonalnie.
 
 
 
 
 
Lakier do ust łączący w sobie intensywność koloru szminki oraz delikatny, satynowy połysk, dostępny w 8 odcieniach: Celestial, Galaxy, Nova, Apocaliptic, Luna, Big Bang, Stella oraz Eclipse.

3 komentarze:

Aleksandra Anna pisze...

jak dla mnie idealny kolorystycznie, jeszcze nie mam ani jednego z tej serii ale w przyszłości z pewnością trafi do mnie ;)

Unknown pisze...

mój zdecydowany faworyt na chwilę obecną, jedyny jego minus-zostawia ślady na zębach, ale jakoś udaje mi się z tym radzić;)

Wiolka4444 pisze...

Ciekawe :) Może i ja pomyślę o takim :)

czekamynacud.blog.pl