niedziela, 6 kwietnia 2014

Nowość u Maybelline podkład SuperStay Better Skin.



Podkład Better Skin pierwszy podkład, który działa dla nieskazitelnego wyglądu skóry natychmiast i lepszej skóry już po 3 tygodniach. Czas pożegnać nierówności, przebarwienia czy szarość cery i przywitać skórę widocznie gładszą, ze zredukowanymi przebarwieniami, niczym odnowioną skórę. Przy regularnym stosowaniu innowacyjna formuła z Actyl C redukuje nierówności, zaczerwienienia oraz szarość cery. 78% kobiet potwierdza lepszy wygląd skóry.
 
 
Kupiłam go dość niedawno na promocji. Pomyślałam, że 24 zł za podkład to nie jest dużo i jeżeli się nie sprawdzi, nie będę po nim płakać.
Mój odcień to 021 NUDE
Krycie oceniam na lekkie lub średnie.
Podkładu nie czuć na twarzy. Niestety podkreśla skórki. Po aplikacji podkładu zawsze lekko przypruszam twarzy pudrem. 
Nie zauważyłam, żeby zapychał. Po tym nic złego się nie dzieje. Po demakijażu mam zdrową skórę, bez czerwonych plam
.
Trudno mi stwierdzić czy rzeczywiście ma jakiekolwiek pozytywny wpływ na cerę gdyż używam go od niedawna. Wiem na pewno, że nie przyczynił się do powstania żadnych nowych zmian.


1 komentarz:

Aleksandra Anna pisze...

nie dla mnie, ja wole bardziej nawilżające podkłady niż podkreślające suche skórki :)