poniedziałek, 7 kwietnia 2014

BEAUTY BLENDER SŁYNNA GĄBECZKA DO MAKIJAŻU

Przyznam się, ze długo się zastanawiałam nad zakupem. Przeczytałam miliony recenzji.
W końcu kupiłam :-)
 
 
 
Niesamowita przyjemnośc w nakładaniu podkładu. Nie wchłania dużo produktu, fantastycznie blenduje. Efekt jak dla mnie jest super. Jest mięciutki, fantastycznie wtapia się w skórę.
  Nakładanie podkładu gąbką nie zajmuje mi wcale dużo czasu, nie widzę abym zużywała więcej produktu, tak jak piszą niektóre dziewczyny. Nie wiem, może to kwestia wyboru odpowiedniej metody nakładania. Gąbkę myję codziennie, nie mam problemów z jej domyciem.
 Jest to mój zdecydowany faworyt bez dwóch zdań. Ja jestem w nim zakochana i jest dla mnie nr 1.

4 komentarze:

Unknown pisze...

Też od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jej zakupem, ale jednak tyle kasy za gąbkę to jak na razie dla mnie za dużo. Może kiedyś się skuszę :)

Aleksandra Anna pisze...

mnie nie ciągnie do oryginału, ale chciałabym zobaczyć jak się spisują te gąbeczki i o co tyle zachwytu :)

Wiolka4444 pisze...

To tez muszę sobie taką gąbeczkę sprezentować. Moje już są zużyte i się kruszą :/

czekamynacud.blog.pl

MartynaG.pl pisze...

Wiele słyszałam o tym produkcie jednak do tej pory w niego nie zainwestowałam.. chyba największym jego mankamentem jest cena.