niedziela, 2 marca 2014

Tołpa Slim Modelujący koncentrat wyszczuplający od Glossybox :-)

                Oto mój sposób na szybsze pozbycie się tłuszczyku :)
Tołpa Dermo Body Slim Modelujący koncentrat wyszczuplający z efektem drenażu
 
 
Co obiecuje nam producent :  Silnie wyszczupla, modeluje i drenuje ciało. Zmniejsza objętość tkanki tłuszczowej o ok. 14 % i redukuje nadmierne centymetry do - 2,4 cm w obwodzie brzucha i - 1,4 cm w udzie. Usprawnia metabolizm komórek tłuszczowych. Przeciwdziała zastojowi płynów i uczuciu ciężkości ciała. Zapobiega wiotczeniu, zwiększa plastyczność i spoistość skóry przywracając estetyczny wygląd. Silnie nawilża, ujędrnia i wygładza skórę. Może być stosowany wspomagająco w czasie kuracji odchudzających lub w okresie wahań wagi ciała
 
 
Sceptycznie podchodziłam do tego produktu.
Koncentrat otrzymałam w Glossyboxie i zaczęłam używać bo stwierdziłam, że sprawdzić nie zaszkodzi.
Krem jednak od razu mnie uwiódł - cudownym wygładzeniem skóry, która po smarowaniu jest jedwabiście gładka, delikatna i bardzo przyjemna w dotyku. Bardzo dobrze się wchłania i nawilża. Jest to pierwszy produkt przyspieszający chudnięcie. Cieszę się, że marka postawiła nie tylko na modelowanie ciała, ale i na pielęgnację skóry.
 

Kosmetyk zamknięty w dużą, miękką tubę. Posiada delikatnie beżowy kolor, jednak nie brudzi ręczników i bielizny.
Ma rzadką konsystencję, przyjemnie lekko się rozsmarowuje i dość szybko wchłania. Nie zostawia tłustej warstwy na skórze.
Efekt drenażu jest bardzo przyjemny. Po aplikacji czuć miłe "mrowienie" i chłodzenie ciała.

W związku z tym, że koncentrat jest wolny od alergenów, sztucznych barwników, silikonów, oleju parafinowego oraz donorów formaldehydu, mogą go stosować osoby o wrażliwej skórze.
Według informacji na opakowaniu, jego składniki to: borowina tołpa, ujędrniający ekstrakt z owoców kigelii afrykańskiej, wyszczuplający kompleks zielonego dębu i kawy, drenujący kompleks nawłoci pospolitej, cytryny i ruszczyku kolczastego, masło shea oraz gliceryna.
 
Dermokosmetyk jest wydajny. Mimo tego, że stosuję go już dłuższy czas, mam go jeszcze sporo w opakowaniu. Po zużyciu 200 ml efekty będą na pewno dobrze widoczne :)



Brak komentarzy: